Teljes körű online marketing stratégia elkészítése, ami tartalmazza a cég jelenlegi pozícionálását, helyzetfelmérését és egy új online felületeken felépíthető stratégiát.
Teljes körű online marketing stratégia elkészítése, ami tartalmazza a cég jelenlegi pozícionálását, helyzetfelmérését és egy új online felületeken felépíthető stratégiát.
A teljes marketing rendszer felülvizsgálata és a legfontosabb fejlesztési pontok meghatározása a bevétel növelése érdekében.
Egy új termék vagy szolgáltatás piaci bevezetéséhez szükséges tudatos lépéssorozat, amely során validálásra kerül a probléma, a piac és az értékesítési csatornák.
Érett, stabilan működő cégek további növekedését célzó tudatos tervezés, amely segítségével létrehozzuk a növekedés következő lépéséhez szükséges mérföldkövek.
A meglévő értékesítési rendszer felülvizsgálata vagy újragondolása, amely hozzájárul az érdeklődő minél magasabb arányú vevővé alakításához.
Tudatosan és célzottan felépített kommunikációs terv, amely egyszerre tájékoztatja, edukálja és építi a célközönség bázisát. Mindezt a megfelelő időben, helyen és formában.
A cég mögötti márka pozícionálása vagy újra pozícionálása (rebranding) figyelembe véve a cég célkitűzéseit, valamint a célközönség igényeit.
Meghatározzuk a cég kommunikációjának alap üzeneteit. Definiáljuk a célcsoportot és a hozzá tartozó kommunikációs felületeket és kommunikációs elemeket. A piaci versenyelőnyök meghatározására átvizsgáljuk a főbb konkurens cégeket, valamint az ő kommunikációjukat és weboldaluk felépítését. Bevonás - Edukálás, bizalomépítési - Konvertálási - Közösségépítési fázisok kialakítása, éves kommunikációs aktivitás kidolgozása. KPI-ok kidolgozása és kiértékelési rendszer meghatározása
Az együttműködés során marketing szakértőink állítják össze a stratégiát.